ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
EAN επιθυμείτε την επιστροφή αντιτίμου ή μεταφορά της υπηρεσίας που αγοράσατε, μπορείτε να το ζητήσετε εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Η επιστροφή ή μεταφορά γίνεται πάντα κατόπιν συνεννόησης τηλεφωνικά: 6980241390 (Δευτέρα έως Παρασκευή 9.30 – 13.30) ή μέσω e-mail: info@triman.gr
Προϋποθέσεις επιστροφής:
Δεν γίνεται επιστροφή αντιτίμου η αλλαγή ημερομηνίας υπηρεσίας τις τελευταίες 30 ημέρες από την προγραμματισμένη εκτέλεση της.
Θα πρέπει να μας αποσταλεί η απόδειξη αγοράς
Για την επιστροφή επιβαρύνεστε με έξοδα τραπέζης 4.00€. Αν ο λόγος επιστροφής της παραγγελίας είναι υπαιτιότητα της εταιρίας μας, θα αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του (π.χ. λάθος υπηρεσία).
Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των αποδεικτικών αγοράς. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή.
Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα η επιστροφή γίνεται μέσω της Τράπεζας Eurobank στην πιστωτική σας κάρτα
Ακύρωση παραγγελίας
Σε περίπτωση που θέλετε ν’ ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλώ επικοινωνήστε στο info@triman.gr για να μας ενημερώσετε σχετικά. Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μόνο αν ημερολογιακά απέχουμε 30 ημέρες απο την προγραμματισμένη εκτέλεσή της.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με την διαδικασία που αναφέρεται στην ενότητα επιστροφή χρημάτων.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Ισχύουν τα παραπάνω, εκτός του χρόνου και του ποσού, που ορίζεται στο τμήμα ΚΟΣΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ κάθε αγώνα.